2013. június 29., szombat

Köszöntő!

Hey Everyone! :)
Megérkezett a negyedik blogom!
Mielőtt a dolgok közepébe csapnék, az új olvasók miatt egy kicsit mesélnék, hiszen már van mit mondani. Az első blogom az ,,Elloptad a szívem" a napokban fejeződött be, 100. részt írtam, két ráadás részt, és az epilógust. Időközben elindult a második blogom, ami a ,,My Best Friend, Harry Styles, or not?" címet kapta, melyben Harry és Emily történetét bonyolítgattam, sokszor az őrületbe kergetve az olvasóim. Hosszú ideig ez a két blogom futott, majd amikor a ,,Hemily" történet befejeződött, elindult a harmadik, jelenleg is futó blogom, vagyis az első olyan történetem, aminek nem Harry a főszereplője, ez a ,,Nothing like us, nothing like you and me...".
Most pedig megint itt vagyok, egy kicsit fájó szívvel, hiszen Vanessa és Harry (első blog) története véget ért. De mint tudjuk, minden vég egy új kezdete, vagyis megnyílt a negyedik blogom, melynek főszereplői Zayn Malik, Liam Payne és Stella Starlight, valamint a One Direction többi tagja.
Szeretettel várom a régi és az új olvasókat, remélem ez a blog is elnyeri a tetszéseteket!
A prológus holnap kerül fel, addig is kommentben várom, hogy szerintetek miről fog szólni a történet. Tippeljetek, agyaljatok egy kicsit, amíg ki nem derül. :)

Big hug: Nessa. xx

U.i: A fejlécért és a rendezett képekért hálás köszönet, Dorothy S.!! :) 

6 megjegyzés:

  1. Drága Nessa! :) ❤

    Mivel Ziam sztrorid lesz, valami rossz fiús lesz..:D:D {De tényleg, Liam mostanság nagyon swages..:3} Na szóval a történet.. Szerintem a lánynak lesz valami rokoni kapcsolata valamelyik fiúval, szerintem Zaynnel és Liammel összemelegednek...vagy nem tudom, jobb úgy, hogy nem tippelek..:D:D
    Várom nagyon a prológust :)
    {Első komi a blogon*____*muhaha}

    Xoxo, Zsuu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Zsuu! :)
      Haha, én örülök neki a legjobban, hogy Liam rosszalkodik. :$ <3
      Nem árulnék el semmit, de jó helyen keresgélsz! :D

      Törlés
  2. Nessám<3
    Szerintem valamelyik fiú testvére lesz. Inkább Liam húga. És beleszeret a rosszfiuba aki Zayn lenne. Tele lesz veszekedessel és érzelmes pillanattal. :D Valószínűleg nagy hülyeség amit írtam és ezért írod te a sztorit. Már nagyon várom. :D Hozd hamar a prologust!:33
    puszi: Gréta :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gréta! :)
      Neked sem árulnék el semmit, de nagyon közel vagytok. :D
      Nemsokára fent is lesz!
      :*

      Törlés
  3. szya!
    Nagyon tetszik siess a kövivel :) !!!!!

    VálaszTörlés