2014. augusztus 13., szerda

Verseny

Sziasztok! :)
Hű, de rég írtam bejegyzést erre a blogomra...
Azért írok most nektek itt, mert egy kedves olvasóm nevezett egy versenyre. Nem kampányolni szeretnék, nem is kötelezlek titeket semmire, mert nem tartom érdemesnek magam arra, amire jelöltek. Talán ti máshogy gondoljátok, hiszen a Ti véleményetek számít, nem az, hogy mennyire vagyok én önbizalom hiányos.
Ha gondoljátok, érdemesnek találtok engem és a blogot erre a címre, szavazzatok rám ITT.
Úgy gondolom, ha ezt megteszitek, s esetleg nyerek is, szívességgel fogok tartozni nektek, tehát kirakok majd egy szavazást, melyben eldönthetitek, melyik befejezett blogomra írjak +1 részt.
Köszönöm szépen! :)
Nessa. xx 

5 megjegyzés:

  1. Szia Nessa!
    Hogy sikerültek a versenyek??😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Sajnos egyiket sem én nyertem meg.

      Törlés
    2. Pedig amikor én szavaztam te vezettél. :(

      Törlés
    3. Megelőztek, de nem baj, akik megnyerték teljes mértékben megérdemlik. :)

      Törlés
  2. Sziaaa, díj nálam!:) ♥
    http://waybackintolove-1dfanfictionbyenpayne.blogspot.hu/2014/10/2-dij.html?m=1

    VálaszTörlés