2013. szeptember 2., hétfő

Legszebb design és legviccesebb jelenet díj

Helloo! :)

Most nem egy új résszel jövök (bár nagyon igyekszem vele, remélem, hogy csütörtökön tudom hozni) viszont írok egy bejegyzést, mivel a blog kapott 2 díjat, a legszebb design és legviccesebb jelenet kategóriában a Történetek minden mennyiségben ~ Blogajánló blogversenyén. Nagyon köszönöm a szerkesztőknek, nektek, az én drága olvasóimnak és külön köszönet Dorothy. S-nek aki elkészítette nekem ezt a csodálatos fejlécet!
Remélem jól telt az 1. napotok az idei tanévben, kitartást és sok sikert kívánok!
Sajnos én el vagyok havazva, mint már említettem koleszos vagyok, eddig 2 mondatot írtam az új részből, az írás hiányától szenvedek és 'wááá' elvonási tüneteim vannak, ráadásul nincs wifi a kolinkban és a lefedettség sem a legjobb, szóval egy lassú mobilnettel ,,dolgozgatok". Ha esetleg csütörtökre nem tudom hozni az új részt, akkor pénteken este felteszem, megígérem.
Még egyszer köszönöm a díjakat!
Sok puszi: Nessa xx.

undefined

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Grat a helyezésekért! Melyik koleszba vagy?? Csak azért kérdem,mert én is kolis vagyok. Ez lesz a 3.évem,de én szeretek itt lenni. Nekem is lassú a mobilnetem,ezért néha koli wifi-jét használom,mert tavaly feltörték a fiúk. Nézd a koli jó oldalát! Új barátok,több élmény! Aki soha nem fog koliba járni,az egy pár szép évet veszít el. Vagy rosszat,ez attól függ milyen környezetben van. Először lehet fursa lesz,de után ha megszokod akkor meg otthon lenni lesz fura. Szóval,csak állj hozzá pozitívan és minden jó lesz! Jó suleszt mindenkinek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen!
      Békéscsabán vagyok koleszos, sajnos itt nincs wifi mert tudják, hogy valahogy sikerülne feltörni, marad a mobilnet. :/ Szeretek itt lenni, csak nagyon nehéz elvonulnom, hogy írjak, egyébként semmi bajom nincs vele. :)

      Törlés
  2. Gratulálok!^^ Nagyon várom a következő részt! :)

    VálaszTörlés
  3. Gartulálok! Hát persze higy nyertél ez természetes:))
    Nagyon várom a csütörtököttt!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Nem tudom, hogy sikerül-e csütörtökön hozni, de ha nem akkor péntek este addig ülök a gépem előtt amíg fel nem teszem. :)

      Törlés